Thursday, January 13, 2011

Diari Cinta..


Last week, jenjalan sorg2 g kl..
oleh sebab mls nak drive smpi ke pusat bandaraya tu.. (alasan nyer sbb susah nak pakir kereta.. ngee~)
aku just drive smpi stesen lrt sentul, park keta kat sana then, menyahut seruan kerajaan utk menggunakan kenderaan awam..

sampai jer kat town tu.. aku g bank setel bil yg patut.. pastu leh jer suka2 g main mesin cetak penyata kwsp tu amik penyata.. pastu senyum je tgk amaun yg ada tertera kat penyata tu.. hahahaaa..
pastu.. nak g mana ya?? akhirnya cik fisa g tempat fav nyer.. iaitu kedai buku.. maklumla, awal tahun ni cikgu kena guna banyak buku rujukan dan latihan yg baru lagi terkini.. nak nak plak cikgu bahasa seperti aku ni.. hehee..

byk gak buku yg d beli utk kegunaan pengajaran dan pembelajaran.. selain beli buku rujukan yg ilmiah itu, aku juga TERBELI novel baru Selamat Malam Kekasih.. hahaa.. terbeli konon.. sebenarnya novel ni xde la terbeli.. yang TER.. SECARA TIDAK SENGAJA TERBELI adalah sebuah buku kecil warna purple pink (cam warna tema yg aku angan2kan beberapa bulan lagi.. hehee).

Idaman Kalbu Pengubat Rindu...
Diari Cinta 2011... 
Hahaaa.. seperti tak percaya, aku terbeli diari ni. walaupun aku ni bkn nyer kaki tulis diari setiap hari, tp kata2 yg ada dlm diari tu sangat menarik.. 

Cinta...
seperti matahari
memberi tanpa mengharap
kembali tidakmemilih siappa utk disinari
dan yg lebih penting sentiasa memberi kehangatan di hati...


Ku tutup mataku
kerana mungkin ku terlihat wajahmu..
Ku diamkan mulut ku
 kerana mungkin ku kan terdengar suaramu
 Namun aku tidak dapat menutup hatiku 
 kerana ianya hanya untukmu....

hahaa.. pas je beli sumer buku plus diari tu, aku bergegas blk sbb ada janji sama kawan2 sebilik guru iaitu cik nadirah @dd, kak riz n azie.. 
tu aktiviti terbaru aku n geng .. iaitu g mkn2 ari jumaat sblm msk keje.. hehee~
k la.. mau siapkan buku rekod yg lom siap tu.. huhuhuhu...
jumpa lagi pada post seterusnya..
Anak ayam pakai bikini,
Mandi dengan kerbau Pak Amat,
Alahai kerja ku banyak lagi ni,
Sape la yg baik ati nak tlg buat...      

HEHEEE... 



2 comments:

avantgarde14

nk pnjm...

^^nu[dd]yra^^

hmmm....kak, dah sibuk2 wat buku rekod x dtg skola plak...awat?

Dí lo que piensas...